Bli Webdagene-sponsor!

Webdagene er Skandinavias viktigste webkonferanse. I 2017 arrangeres Webdagene 18. – 20. Oktober i Oslo Spektrum. Som sponsor får du en fantastisk mulighet til å møte hele det digitale Norge under ett tak!

I 2016 hadde vi over 1000 deltagere, i 2017 regner vi med å få opptil 1300 deltagere. De fleste deltagerne er mellom 20-50 år og kjønnsfordelingen er 50/50 menn og kvinner.

Hvorfor sponsor Webdagene?

Ønsker du å nå det som kryper og går av digitale hoder i Norge? 1300 personer med en gjennomsnittsalder på rundt 35 ett sted? Deltakerne representerer alle typer bedrifter, fra offentlig sektor og frivillige organisasjoner til de største selskapene i Norge. Vi har også flere utenlandske deltakere. Webdagene er kjent for suverent bra foredrag og nettverksbygging, og er det viktigste stedet å være hvis du jobber med web i Norge og snart Skandinavia. Hvem deltar på Webdagene? Markedssjefer, digitalsjefer, IT-sjefer, utviklere, designere, interaksjonsdesignere, markedsmedarbeidere, kommunikasjonsfolk, prosjektledere, daglig ledere, kundeopplevelsesfolk...

Sponsorkonseptet – ikke som alle andre konferanser

Oslo Spektrum gir store muligheter til å få tett kontakt med deltagerne. Vi rigger hele Oslo Spektrum på en helt ny måte, hvor du som sponsor blir en integrert del av opplegget. Det betyr at vi ikke vil ha kjedelige messestands med roll-ups og beach flagg. Vi vil gi dere en funksjon på konferansen, som deltakerne higer etter å besøke. Vi deler ut oppgaver som å serverer popcorn, kaffe, smågodt, iskrem eller kun være en chill sone eller en ladestasjon og så videre…

Ta gjerne en titt på bildene og videoene fra Webdagene 2014, 2015 og 2016.

Fordeler med å være sponsor på Webdagene

Vi gjør all jobben (nesten), dere kommer når det er klart til å tjene deres funksjon. Vi fikser og kjøper det som trengs til deres funksjon om det er pappbegre med logo, vannflasker eller ladere.

Pakkene

Vi tilbyr tre forskjellige pakker. Alle pakkene består av 4 deltakere fra sponsor. Hvis dere ønsker å ha med flere deltakere kan vi pakke disse inn i sponsortilbudet med en pris på 5500,- pr.stk.

PAKKE 1: 40 000 NOK - Den passive

Dere har valget mellom å være en chill-sone eller en ladestasjon. Dere vil ha deres eget område hvor deltakerne kan slappe av og lade telefonene. Vi vil merke sonen / stasjon med logoen deres slik at den vil være tydelig for alle å se. Det vil ikke være plass eller mulighet til å ta med en ekstern skjerm, men du kan ta med flyers og annet give-aways og spre rundt på sonen.

PAKKE 2: 60 000 NOK - Den aktive

Dere vil få et eget sponsor-bord og en aktivitet for å tiltrekke dere deltakere. Hvis dere har noen ønsker eller gode ideer, kom gjerne med forslag til oss! Vi ønsker at alle aktivitetene er unike, og prøve å unngå å ha flere av samme type aktivitet fordelt på flere sponsorer. I denne pakken er plass til en/to skjermer på bordet dere får tildelt.

OPTION 3: 120 000 NOK (3stk) - Hovedsponsor

Vi har kun 1 sponsorplass igjen i denne gruppen. Du vil få ditt eget område på konferansen og også 5 minutter taletid i en av de lengre pausene. Dere kan bruke de minuttene som dere selv ønsker, men rene produktpresentasjoner ønsker vi å unngå. Dere vil bli presentert som en av to hovedsponsorer fra scenen og i all kommunikasjon med en større logo enn de andre sponsorene.

Sponsorpakke 1, 2 og 3: kaffekopper, vannflasker, godteriposer og annet materiell på konferansen vil ha sponsorlogo.

Vi fakturerer fortløpende etter at kontrakten er signert.

Interessert i å bli sponsor på Webdagene 2016? Ta kontakt med Gerd Stilloff Løland gerd@netliferesearch.com, tlf +4799594980.

Want to be a sponsor on Webdagene? Please contact Gerd Stilloff Løland, gerd@netliferesearch.com.